جستجو

تبلیغات



مقاله: نقش بازخورد توصیفی در فرآیند یادهی یادگیری بر یادگیری معلمان کوچک

        نقش بازخورد بعنوان هسته ی مرکزی ارزشیابی کیفی، توصیفی بر یادگیری معلمان کوچک. هدف از این مقاله بررسی مفهوم بازخورد توصیفی، بررسی تأثیر بازخورد توصیفی بر یادگیری عمیق و پایدار دانش آموزان درفرآیند یاددهی یادگیری می باشد. روش مورد استفاده در این پژوهش، اسنادی، تحلیلی با استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی است. یافته های این پژوهش بیانگر، آن است که بازخوردهای توصیفی بر اصلاح و بهبود یادگیری مؤثر می باشد به شرط آن که نقاط قوت و ضعف درست شناسایی، مشخص و بیان شود و رهنمود های مؤثر و ارزشمند در جهت اصلاح و بهبود یادگیری فراگیران ارائه گردد و پایداری و تثبیت یادگیری، پیشرفت تحصیلی، ایجاد علاقه و انگیزش یادگیری، نگرش مثبت به درس و مدرسه، یادگیری مؤثر، عمیق، ماندگار و ... را سبب می شود.


    این مطلب تا کنون 31 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 9 مهر 1395
    منبع
    برچسب ها : یادگیری ,توصیفی ,بازخورد ,بهبود یادگیری ,بازخورد توصیفی ,معلمان کوچک ,یادگیری معلمان ,
    مقاله: نقش بازخورد توصیفی در فرآیند یادهی یادگیری بر یادگیری معلمان کوچک

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز شنبه 5 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر