جستجو

تبلیغات



مقاله : نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن

         تحقیق حاضر به منظور بررسی نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن انجام گرفت. نقش مهارت خواندن و کلید موفقیت در فرایند یاددهی ، یادگیری و مسائل پیش رو برای دانش آموزان در محیط های آموزشی ضروری است. هدف از این مقاله استفاده از فناوری آموزشی و چند رسانه ای ها در فرایند یاددهی- یادگیری، به سبب دارا بودن قابلیت هایی به عنوان ابزاری کار آمد در فرایند آموزش و یادگیری مهارت خواندن است. روش مورد استفاده در این تحقیق، اسنادی، تحلیلی با استفاده از منابع چاپی و الکترونیکی است. یافته ها بیانگر، آن است که استفاده از چند رسانه ای های آموزشی مناسب در فرآیندیاددهی ، یادگیری در ایجاد علاقه و بالا بردن توانایی مهارت خواندن دانش آموزان پایه اول ابتدایی مؤثر می باشد. به شرط آن که تحولات و نوآوری های جدید در برنامه های مدارس گنجانده شود و با تأکید بر یادگیری مهارت ها و کاربرد دانش، استفاده از ابزارها و وسایل و فناوری ها در آموزش بیشترین بهره را برد. و می توان تأثیر آموزش با کمک چند رسانه ای ها بر توانایی مهارت خواندن فراگیران اشاره نمود.


    این مطلب تا کنون 46 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ دوشنبه 5 مهر 1395
    منبع
    برچسب ها : مهارت ,خواندن ,استفاده ,رسانه ,آموزشی ,یادگیری ,مهارت خواندن ,یادگیری مهارت ,توانایی مهارت ,دانش آموزان ,فرایند یاددهی ,توانایی مهارت خواندن ,پ ,
    مقاله : نقش چند رسانه ای های آموزشی الکترونیکی و تأثیر آن بر میزان پیشرفت مهارت خواندن

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز شنبه 5 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر